Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace
Search
Close this search box.

Zpracování mezd

Poskytujeme komplexní zpracování mzdové agendy pro více než 280 klientů, zejména škol a školských zařízení. Náš tým zkušených mzdových účetních s dlouholetou praxí zajišťuje nejen přesné a včasné zpracování mezd, ale také komplexní metodickou podporu v oblasti pracovněprávních vztahů. Díky našim službám se můžete plně soustředit na hlavní činnost vaší organizace, zatímco my se postaráme o bezchybné vedení mzdové agendy.

Co nabízíme?

Odbornost a zkušenosti

Náš tým tvoří odborníci s hlubokou znalostí specifik školského prostředí, což nám umožňuje efektivně řešit i ty nejsložitější situace.

Spolehlivost a kontinuita

Díky zastupitelnosti našich účetních nehrozí výpadky způsobené nemocí či dovolenou, čímž je zajištěna nepřetržitá péče o vaši mzdovou agendu.

Aktuálnost a flexibilita

Sledujeme legislativní změny a okamžitě je implementujeme do praxe, abyste měli jistotu, že vše probíhá v souladu s platnými předpisy.

Moderní technologie

Využíváme profesionální mzdové softwary jako AVENSIO, VEMA EGJE, které zajišťují efektivní a bezchybné zpracování mezd.

V případě Vašeho zájmu o naše služby kontaktujte vedoucí útvaru zpracování mzdové agendy – p. Lenku Pituchovou, lenka.pituchova@kvic.cz, tel. 777 723 446.

Podrobný rozsah poskytovaných služeb

  • výpočet mezd, jejich složek a náhrad jednotlivým zaměstnancům
  • výpočet a srážku zákonných srážek ze mzdy jednotlivým zaměstnancům:
    • daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti
    • pojistné na sociální zabezpečení: důchodové pojištění, nemocenské pojištění a příspěvek na státní politiku zaměstnanosti
    • pojistné na všeobecné zdravotní pojištění
    • případnou zálohu na mzdu, nevyúčtovanou zálohu na cestovní náhrady, náhradu mzdy za přečerpání dovolené na zotavenou
    • výkon rozhodnutí (exekuce)
    • srážku na základě dohody o srážkách ze mzdy nebo členských odborových příspěvků
  • provedení ročního zúčtování daně z příjmů jednotlivým zaměstnancům
  • stanovení nároků na dovolenou na zotavenou
  • odvod zúčtovaného platu na účty jednotlivých zaměstnanců
  • výpočet náhrady mzdy při dočasné pracovní neschopnosti zaměstnance a její vyplacení
  • výpočet vyměřovacího základu pro stanovení nemocenských dávek v případě dočasné pracovní neschopnosti, ošetřovného, otcovské a peněžité pomoci v mateřství zaměstnance a doručení podkladů na ÚSSZ
  • potvrzování příjmů zaměstnancům pro účely výpočtu sociálních dávek a půjček
  • vedení mzdových listů
  • vedení evidenčních listů  a jejich elektronické odesílání na ČSSZ
  • vyhotovení podkladů pro registr pojištěnců nemocenského a důchodového pojištění – přihlašování, odhlašování, změny – a jejich elektronické odesílání na příslušnou ÚSSZ
  • výpočet zdravotního pojištění včetně vyhotovení přehledu o platbě pojistného
  • vyhotovení podkladů pro rozborovou činnost ve formě sestav za:
    • hlavní činnost
    • doplňkovou činnost
    • ostatní zdroje
    • projekty z ESF a NPO
  • zpracování podkladů pro statistiku P1-04, zpracování statistiky ISP včetně jejího odeslání správnímu úřadu
  • metodická pomoc v pracovněprávních vztazích