Blok |
Téma, obsah |
1 |
Úvod do kurzu. Teoretické podklady moderní výuky. Plánování hodiny. |
2 |
Učební styly žáků. Specifika výuky jednotlivých věkových skupin |
3 |
Portfolio, využití s žáky ve výuce, tvorba vlastního portfolia účastníka kurzu. |
4 |
Využití ICT ve výuce. |
5 |
Výuka slovní zásoby s rozlišením pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ |
6 |
Výuka gramatiky s rozlišením pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ |
7 |
Fonetika a výslovnost. |
8 |
Výuka mluvení pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ |
9 |
Výuka psaní s rozlišením pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ |
10 |
Výuka poslechu s porozuměním s rozlišením pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ |
11 |
Výuka čtení s rozlišením pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ |
12 |
Metoda CLIL – využití ve výuce ostatních předmětů s rozlišením pro věkové skupiny žáků 1. a 2. stupně ZŠ a SŠ |
13 |
Žáci se specifickými vzdělávacími potřebami. Individuální přístup k žákům v heterogenní třídě |
14 |
Projektová práce a mezinárodní projekty. Evaluace učebnic pro jednotlivé věkové skupiny žáků |
15 |
Testování a zkoušení. Hodnocení žáků. Motivace žáků mladšího školního věku a žáků starších |
16 |
Závěrečný seminář - obhajoba |
Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace, je příspěvkovou organizací zřizovanou Moravskoslezským krajem.