Taky máte občas pocit, že žáci nepustí mobily a tablety z ruky? Nebo že mají špatnou představivost? Že je nebaví výklad o historických událostech, o tajemstvích našeho těla o kulturních památkách celého světa? Můžeme věci spojit a změnit k obrazu svému. Nechejme žákům jejich zařízení v ruce a využijme je k prohlížení zvířat či staveb zobrazených ve 3D přímo na jejich lavici. Zjistěme společně, kde se právě teď nachází planety naší soustavy či Hubbleův teleskop. A pokud lze žákům poskytnout místo dotykových zařízení brýle pro zobrazení virtuální reality, je velmi pravděpodobné, že uspějeme.
Výuka Informatiky se díky revizi postupně mění. Do popředí se dostává začlenění virtuální a rozšířené reality do výuky. Pojďme tedy společně objevit významem zkratek AR, MR, VR a XR. Program je vhodný pro pedagogy, kteří se rádi učí novým věcem a hledají cestu, jak zatraktivnit výuku žákům. Na kurzu se setkáte se stejně naladěnými kolegy, vše si vyzkoušíte a odcházíte s hotovými podklady do své výuky.
Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace, je příspěvkovou organizací zřizovanou Moravskoslezským krajem.