Jednou z možností zvýšení kvality výuky (především diferenciace a individualizace) a podpory profesního rozvoje pedagogických pracovníků, je zavedení tandemové (párové) výuky. Cílem čtyřhodinového webináře je představit možnosti dlouhodobé spolupráce dvou pedagogických pracovníků. Ta může probíhat v různých konkrétních podobách. V jedné třídě mohou společně působit například učitel s asistentem pedagoga, dva učitelé s různými aprobacemi, zkušenější učitel uvádějící do výchovně-vzdělávacího procesu začínajícího kolegu, … Společná výuka v tandemu může být také jednou z forem kolegiálních náslechů či hospitace vedení školy.
Účastníci se seznámí s konkrétními zkušenostmi, příklady a doporučeními z praxe škol, ve kterých tandemová výuka v různých formách dlouhodobě probíhá. Zaměříme se na nutné podmínky pro úspěšnou spolupráci, ať již na straně spolupracujících pedagogických pracovníků či školy. Dále pak na konkrétní metody a formy spolupráce v rámci jedné vyučovací hodiny i delšího časového období.
Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace, je příspěvkovou organizací zřizovanou Moravskoslezským krajem.